Geoblog.pl    anialukasz    Podróże    Indie Północne i Nepal    malowidla skalne w Bhimbhetce

malowidla skalne w Bhimbhetce

Indie
Indie, Hoshangābād

Bhimbetka to nazwa wzgorz, slynnych z rysunkow naskalnych wykonanych przez ludzi podobno 15 tysiecy lat temu. Nie ma jej w google map wiec podajemy najblizsze miasteczko. Pojechalismy tam na poldniowa wycieczke.
Rysunki znajduja sie na polkach skalnych, czasem sa bardzo dobrze widoczne, a czasem poszkiwanie ich przypomina szukanie Walliego ( dla nie zorientowanych - taka bajka Gdzie jest Wally?). Bardzo ciekawe miejsce. Rysunki przedstawiaja gownie zwierzeta (krowy, slonie, konie) i ludzi polujacych. Lukasz byl szczegolnie dumny z jednej dosc okazalej krowy ktora udalo mu sie wypatrzec na skale poza glowna wytyczona sciezka :-)
reszte dnia spedzilismy w kafejce internetowej, w ktorej w koncu udalo nam sie zdobyc wolny komputer i w koncu uzupelnic blog na biezaco!!!!!!!Przepraszamy was ze robimy to z takim opoznieiem, ale czasami jest tu bardzo trudno o internet, a innym razem jak juz nam sie uda cos znalezc, to w koncu serwer pada...